LOGO-HIGREENWALL

دیوارسبز قیمت و عوامل موثر بر آن؟

دیوارسبز-چیست

دیوارسبز قیمت چند ؟

دیوارسبز قیمت چند سوالی است که همیشه قبل از تصمیم گیری درباره اینکه آیا قسمتی از منزل یا دفترکار و یا کلا پروژه مان را به دیوارسبزطبیعی اختصاص بدیم میپرسیم.

قبل از پاسخ دادن به این جواب ابتدا به شما پیشنهاد میکنیم چک کنید درمحلی که باید دیوارسبز اجرا شود امکانات مورد نیاز وجود دارد یا نه و بعد دنبال دیوارسبز قیمت چند است باشیم.

خب حالا فرض بر اینکه تمام شرایط و امکانت برای اجرای دیوارسبز طبیعی محیا است انتخاب روش اجرا و نوع گونه گیاهی همچنین طرحی که مدنظر شما میباشد.

در جواب این سوال که دیوارسبز قیمت چند تاثیر گذار است دیوارسبزهای موجود دربازار ایران که با روش های مختلفی اجرا میشوند قیمتهای متنوعی دارند و هرکدام بنا به سلیقه خردیدار مورد استفاده دارند از پایین ترین کیفت تا بهترین محدوده

قیمتی در مرداد ماه ۱۴۰۱ که این مقاله را مینویسم رنج قیمتی هرمترمربع از ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان تا ۱۰/۰۰۰/۰۰۰تومان با گل و گیاه و بسترکاشت و سیستم آبیاری متغیر است پس این سوال که دیوارسبز قیمت چند؟ خیلی کلی میباشد و رنج قیمتی گیج کننده است .

آیا واقعا کدام دیوارسبز برای ما مناسب است و با پرداخت دیوارسبز قیمت بالاترین بهترین دیوارسبز را خواهیم داشت؟

چواب مشخصه البته که نه ولی از کجا متوجه بشیم کدام  دیوارسبز برای ما مناسب است؟

  1. نکته اول اینکه خوشبختانه مانند همه متریال های ساختمان سازی بنا به بودجه و سلیقه خریدار تنوع بالایی وجود دارد.
  2. دوم اینکه سازه و یا همان بستر کاشت دیوارسبز مناسب یکی از مهمترین گزینه ها برای انتخاب دیوارسبز میباشد چون باید تا طولانی مدت دچار مشکل نشود
  3. سومین نکته روش آباری و تغذیه گیاهان است که هرچه اتوماتیک تر باشد شما را کتر درگیر دیوارسبز میکند حالا اگه بتونید همه اتفاقات دیوارسبز را روی موبایل خود آنلاین مشاهده کنید که خیلی بهتر.
  4. چهارم نوع گونه گیاهی که انتخاب میکنید نیز بسیار مهم است از روز اول دیوارسبز طبیعی انبوه و جنگلی باشد دارای دوام بالا باشد و یا اینکه گیاهان ضعیف انتخاب کنید و هر از گاهی مجبور به تعویض گیاهان شوید
  5. پنجمین و مهمترین نکته هزینه نگهداری بعد از اتمام اجرای دیوارسبز میباشد که معمولا در سیستم های ارزان قیمت هزینه نگهداری بعدی نسبتا بالا میباشد و دغدغه های خود را نیز دارد.

حلا به راحتی با توجه به مواردی که ذکر شد میتوانید سیستم های مختلف دیوارسبز را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید البته که کارشناسان ما بدون هیچگونه هزینه ای همیشه پاسخگوی شما خواهند بود.