پانل دیوارسبز HIGREENWALL

نسل جدید دیوار سبز هیدروپونیک

برای اولین بار ،اجرای دیوارسبز بدون نیاز به مهارت و  دانش فنی !

 

پانل آماده دیوارسبز هیدروپونیک !

پانل‌های مدولار دیوار سبز طبیعی، واحدهای پیش‌ساخته‌ای هستند که از بستر کاشت هیدروپونیک آماده با سیستم آبیاری اتوماتیک ساخته شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که به آسانی و بدون نیاز به دانش یا مهارت تخصصی، یک دیوارسبز زیبا و سرسبز را در فضای داخلی یا خارجی خود داشته باشید.

پانلها بصورت کیت کامل شامل : پانل هیدروپونیک همراه با سیستم آبیاری قطره ای و تمامی ساپورتها و اتصالات لازم نصب با پک کامل کود هیدروپونیک و دستورالعمل نصب و نگهداری  عرضه میگردند.

مشخصات فنی پانل هیدروپونیک

هر پانل به طور معمول ابعاد ۱۰۰x۱۰۰ سانتیمتر دارد و شامل صفحه ضد رطوبت و پوسته هیدروپونیک سه لایه میباشد و ۵ ردیف آماده کاشت به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر دارد و تمامی اتصالات ضد رطوبت میباشند. در بالای پانل یک لاین آبیاری قطره ای قرار دارد که آماده نصب به تایمر آبیاری اتوماتیک است. همراه هر پنل ۲ عدد ساپورت از جنس پروفیل آلومینیومی بعنوان زیرسازی و فلاشینگهای جانبی و آبرو جهت جمع آوری و هدایت آب منظور شده است. این اکوسیستم موجب رشد یکدست و انبوه گیاه میشود. کاشت و تعویض گیاهان ساده است و امکان کاشت تا ۴۹عدد گیاه درهرمترمربع وجود دارد. هیدروپانل ایده آل ترین شرایط را برای حفظ رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز آنها فراهم می‌کند و ریشه گیاه آزادانه در سراسر بستر رشد میکند.

هیدروپانل HIGREENWALL

ویژگی های پانل هیدروپونیک

از مزیت های مهم اجرای دیوارسبز با پانل های هیدروپونیک قابلیت جابجایی آنها میباشد. این روش اجرای دیوارسبز به شما اسن اجازه را میدهد که درصورت نیاز محل دیوارسبز خود را عوض کنید .

وزن هر پانل ۱مترمربعی فقط ۶.۵ کیلوگرم میباشد.در مقایسه با روش های سنتی پنل های هیدروپونیک پیش ساخته به دلیل استفاده از مواد سبک وزن کمتری دارد از هیمنرو حمل و نصب آن بسیار آسان است.

پنل هیدروپونیک خاصیت جذب صدا و عایق صدا را دارد((استاندارد A3 و B3)) 

پانل هیدروپونیک از صفحه PVC ضد رطوبت با اتصالات پلاستیک ضدآب ساخته شده و کاملا عایق رطوبت میباشد و دیواری که روی آن نصب میشود به هیچ عنوان نیاز به عایق کاری بیشتر ندارد.  .

متریال های بکار رفته در ساخت پانل ها از بهترین ها و طبیق سفارش ما  میباشد،هدف استفاده از متریالهای با کیفیت بالا، ساخت پانلهای مقاوم و با طول عمر بالا بوده که شما بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

ضخامت پانل هیدروپونیک فقط ۴ سانتیمتر میباشد. با وجود ضخامت کم مقاومت بسیار بالایی دارد و تا ۱۵۰کیلوگرم وزن را روی دیوار تحمل میکند.

طراحی و ساخت پانل ها به گونه ای است که مناسب تمامی شرایط آب و هوایی در سرتاسر کشور می باشد.

سیستم آبیاری دیوارسبز هیدروپونیک

سیستم آبیاری هیدروپونیک

در سیستم هیدروپونیک HIGREENWALL همزمان با آبیاری موادمغذی بطور منظم به ریشه گیاهان پمپ میشود و نیازهای غذایی گیاهان را تامین می کند.این سیستم مناسب برای دیوارهای سبز از متراژ ۲۰ تا ۲۰۰ مترمربع است.

مزایا :
  • رشد سریعتر گیاهان
  • افزایش کیفیت گیاهان
  • صرفه جویی درمصرف آب
  • کاهش آفات و بیماری ها
  • کنترل از راه دور و تمام اتوماتیک 

فیلم اجرای پانل هیدروپونیک

پانل های پیش ساخته دیوارسبز به دلیل سادگی نصب به انتخابی محبوب برای ایجاد فضای سبز عمودی تبدیل شده اند. با این حال برای اطمینان از عملکرد صحیح و زیبایی ماندگار این سیستم رعایت نکات اصولی نصب و نگهداری مناسب دیوارسبز ضروری است. ما با برگذاری دوره های حضوری و در اختیار قراردادن فیلمهای آموزشی مراحل نصب و نگهداری سیستم دیوارسبز  پشتیبان شما خواهیم بود. 

پکیج کامل دیوارسبز هیدروپونیک پیش ساخته شامل هیدروپانل-سیستم آبیاری قطره ای- پمپ کود -کنترلر هوشمند-کود و سموم و محلول های تثبیت کننده به همراه برنامه غذایی و دستورالعمل نصب و نگهداری در اختیار شما قرارمیگرد. درصورت نیاز میتوانید جداگانه هرکدام از موارد را از فروشگاه آنلاین خریداری نمایید.

 

پشتیبانی قبل و بعد از اجرای دیوارسبز

۱

قبل از اجرای دیوارسبز

تمامی موارد برای راه اندازی دیوارسبز به بهترین نحو ممکنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و درصورت نیاز از محل موردنظر بازدید انجام خواهد شد و یا میتوانید از طریق ارسال نقشه ها و یا عکس و فیلم از مشاوره تیم فنی ما استفاده کنید.

۱

۲

بعد از اجرای دیوارسبز

مهمترین موضوع بعد از اجرای دیوارسبز نحوه صحیح نگهداری  سیستم دیوارسبز و گیاهان آن میباشد. تیم پشتیبانی ما در هر زمان پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و درصورت نیاز به بازدید حضوری در کنار شما خواهیم بود.

۲